DET ER DESVÆRRE IKKE LÆNGERE MULIGT AT TILMELDE SIG

Det er tid til at tilmelde sig årets sogneudflugt, som finder sted torsdag den 22. august.

Turen går til Fåborg, hvor vi først skal besøge Horne Rundkirke. Her får vi en rundvisning i kirken og et foredrag om kirkens historie og arkitektur. Vi får også lejlighed til at gå rundt og se kirken på egen hånd. Bagefter kører vi til Arresthuset i Fåborg, hvor vi kan komme helt tæt på både historie og nutid i et dansk arresthus.

Vi får kaffe og rundstykker på udturen, en dejlig frokost med to retter mad på Magasingården, og kaffe og kage på hjemturen.

Tilmelding og pris:

Du kan tilmelde dig ved at indbetale 300 kr. på MobilePay på nummer 66808. Husk at skrive navn, og hvor du vil stå på bussen. Du kan også tilmelde dig ved at møde op på Dalgaard d. 7. august mellem kl. 10 og 12 samt den 8. august mellem kl. 14 og 16. Her kan du betale med kontanter.

Afgange:

• Langtved forsamlingshus kl. 8.25
  • Flødstrup kirke kl. 8.35
  • Ullerslev kirke kl. 8.45

Retur:

• Ullerslev kirke kl. 16.00
  • Flødstrup kirke kl. 16.10
  • Langtved forsamlingshus kl. 16.20

Ved spørgsmål kan Anne Marie Kristensen kontaktes på mail nyborgvej22@hotmail.com eller tlf. 6199 3157

Tilbage til liste