billede fra en fyraftensgudstjeneste i Flødstrup kirke

Fyraftensgudstjenester med sang fra højskolesangbogen

Nogen siger, at Højskolesangbogen er et katalog over, hvad det vil sige at være dansker. Det er nok ikke helt skævt. Vi holder fanen højt og mødes til fyraftensang i Ullerslev og Flødstrup kirker, hvor vi synger fra den berømte sangbog. Kirkesangeren og organisten vælger sange og salmer, og præsten kommer med en teologisk eller filosofisk refleksion.

Vi mødes kl. 17 i kirken, og inden da er alle velkomne til kaffe og kage kl. 16 på Dalgaard henholdsvis i konfirmandstuen i Flødstrup. Det er gratis at deltage, og man møder bare op uden tilmelding.

Tidspunkter:

Fredag den 23. februar i Ullerslev kirke - Kor a la Karte synger med os og for os

Fredag den 26. april (St. Bededag) i Flødstrup - Mandskoret i Nyborg synger med os og for os

Fredag den 31. maj i Ullerslev kirke